Grąžinimas ir garantija

GRĄŽINIMAS

 

Elektroninės parduotuvės www.specialist.lt pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas. 

 

Prekės gali būti grąžinamos „Specialist+“ parduotuvėse Vilniuje (PC „Medžio centras Verkių g. 42), Kaune (Pramonės pr. 4D) ir Klaipėdoje (Tilžės g. 60). Bei susisiekus el. paštu grazinimas@specialist.lt

 

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

 

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti pirkimo dokumentą. 

 

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

GARANTIJA/BROKAS

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali Specialist+“ fiminėse parduotuvėse arba elektroniniu paštu service@rmtools.lt

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

  •        Užsakymo numeris
  •        Prekės kodas arba barkodas
  •        Prekės pavadinimas
  •        Trumpas prekės broko ar gedimo aprašymas
  •        Būtinos kelios nuotraukos arba video

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 5 darbo dienas.