Pirkimo taisyklės ir sąlygos

Prekių užsakymas

Pirkėjas internetinėje parduotuvėje gali pirkti 7 dienas per savaitę, 24 val. per parą. Mūsų el. parduotuvėje prekes įdėkite į krepšelį, parašykite kiekį ir užpildykite duomenis, reikalingus prekių pristatymui. Apmokėkite ir prekės bus pristatyos Jūsų nurodytu adresu. Vilniaus mieste prekes galite atsiimti patys. Apie pirkimo – pardavimo sutarties sudarymą UAB „RM TOOLS“ Jus informuos išsiųsdamas pranešimą Jūsų nurodytu el. pašto adresu.

Prekių pristatymo, atsiėmimo ir apmokėjimo būdai:

1. Užsakytų prekių krepšelio lange, pasirinkdami prekių priststymo būdą „Kurjerių tarnyba” užsakymas bus pristatomas per 1-2 darbo dienas, Jūsų nurodytu adresu per „Venipak” kurjerių tarnybą.



Apmokėjimo būdai:

1. Elektroninė bankininkystė;

2. Nenorėdami mokėti siuntos mokesčio, užsakytas prekes galite atsiimti mūsų parduotuvėse:

· apmokėjus už prekes internetu;

· sumokėti vietoje grynais;


· atsiskaityti bankine kortele.

3. Kada atsiimti prekes „RM TOOLS” parduotuvėje?
 Paruošę Jūsų užsakymą, elektroniniu paštu informuosime, kad jau galite atvykti jo atsiimti. Po šio pranešimo per 5 darbo dienas lauksime Jūsų atvykstančių. Po šio termino Jūsų užsakymas bus atšauktas.



Atsiimdami užsakymą turite:



· pasakyti užsakymo numerį; · pateikti asmens tapatybės dokumentą. Galite tapti nuolatiniu mūsų klientu - Jums tereikia suformuoti prekių krepšelį puslapyje bei uždėti varnelę „Noriu tapti registruotu vartotoju”. Tuomet su Jumis susisieks mūsų vadybininkas, išsiaiškins Jūsų poreikius, lūkesčius ir suteiks geriausią kainą.

PRISIJUNGIMAS DIDMENINĖS PREKYBOS KLIENTAMS

Jeigu norite bendradarbiauti, Jums reikalingas prisijungimas. Norint gauti prisijungimą nauji vartotojai gali užpildyti trumpą registracijos formą. Užpildžius registraciją su jumis susisieks vadybininkas, siekiant išsiaiškinti Jūsų poreikius, lūkesčius ir suteiks geriausią kainą. Dėmesio! Esame didmeninės prekybos kompanija - mūsų darbas orientuotas į klientus perkančius didesniais kiekiais arba turinčius nuolatinį poreikį pirkti mūsų prekes.

Užsakymas

Viršutiniame meniu pasirinkite punktą „Visi produktai”, kad pasirinkti prekes iš viso sąrašo arba rinkitės punktą „Įrankiai pagal profesiją” tada sistema atrinks ir paliks jums labiausiai tinkančias prekių grupes ir prekes. Išsirinkite patinkančią prekę ir į laukelį „kiekis“ įveskite norimą kiekį. Norėdami įsigyti daugiau prekių, galite toliau naršyti po katalogus. Visos prieš tai pasirinktos prekės su įvestais kiekiais automatiškai išsaugomos prekių krepšelyje. Jeigu norimos užsakyti prekės likutis yra nepakankamas, sistema jus informuos apie tai ir leis pasirinkti ar rezervuoti trūkstamą kiekį ar ne. Apie pristatymo terminus informuosime 1-3 dienų laikotarpyje nurodytu el. paštu arba telefonu. Savo užsakymą galite peržiūrėti „prekių krepšelyje”. Jeigu reikia, atlikite reikiamus pakeitimus.

Pristatymo būdas

Patvirtinę užsakymą pasirinkite Jums patogiausią pristatymo būdą. Prekes galite atsiimti atvykę į mūsų biurą adresu Kalvarijų 143-16, Vilnius, arba užsakymą gali pristatyti Venipak siuntų tarnyba 1-3 dienų bėgyje. Jeigu jūsų užsakymo vertė 100 eurų (be PVM) ir daugiau - pristatysime nemokamai! Jeigu užsakymo suma mažesnė nei 100 eurų (be PVM) ir pageidaujate, kad prekes pristatytume jums iki durų, tai nepriklausomai nuo svorio ir vietos Lietuvoje kainuos 3 eurus, suma bus įtraukta į išankstinę sąskaitą kartu su prekėmis.

Garantija

Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus ir UAB „RM TOOLS” nuostatas, visoms prekėms taikoma garantija. Mūsų parduodami įrankiai yra kokybiški ir jeigu jums kažkas sulūžo ar neveikia - būtinai su mumis susisiekite. Jeigu naudojote įrankį pagal paskirtį, garantuojame, kad išspręsime pretenzijas kliento naudai. Mums reikalinga informacija apie mūsų produkcijos kokybę, kad galėtume visada pateikti jums geriausius įrankius. Tereikia užpildyti trumpą formą ir gražinti prekę kur pirkote arba tiesiai mums. Formą rasite paspaudę nuorodą: Broko forma.pdf arba Broko forma.word